Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 19 June 2012

Madah Dan Mutiara Kata 3

Yuhuuu..hari nih sedikit free setelah serabot dek penangan sampul berpuaka yang aku terima pagi semalam ekekek...Tapi aku positif..,kerisauan yang membuatkan aku rasa geram,semuanya settle dalam masa sehari sekaligus membuatkan aku rasa lega dan happy untuk hari nih. Biasalah tu...kalau ada problem kene hadapi,jangan lak lari hahaha...

Choy..choyy..choyy...takmo la melalut tentang perkara yang lepas, sekarang nih time aku bersantai so takmo la ingat benda2 yang formal huhu..Hmm..dengan mood aku yang agak baik hari nih..maka aku bercadang menempek Madah Dan Kata Mutiara yang ke 3 dalam blog nih..Yerr..favourite aku memang bermain dengan brush2,jadi gabungan brush2 yang ada menambahkan idea dan imaginasi aku untuk hari ini..hehehe..Macam biasa..aku tetap cuba membuatkan gambar itu sesimple yang mungkin hehehe. Yeay!!

Entry yang terdahulu...sila click yeeee...






No comments:

Followers