Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 1 September 2012

Madah Cinta 1 :-)

Hari nih rasa kurang sihat,( <-- cehhh...kurang sihat pun nak bagitau satu duniaaa wakakaka..ada aku kesahh??? Inikan blog akuuu.. (*,^)...) Hmmm..nampaknya cuti 3 hari yang ada minggu nih pun rasanya lebih banyak akan aku habiskan dengan berbaring.Hadusss..bosannya jiwa bila badan sengal sini sana,anak mata lak terasa panas...adeiii..nak demam ke aku nih? huwaaaa....fed-up tol ahhh!!!..


Tapiiii...dalam aku rasa badan dan kepala berat semacam,tercetus beberapa kata yang bermain difikiran.Nahhh..madah yang aku anggap ada benarnya dan tak mustahil pernah terjadi pada diri kita semua.Sesiapa pun mencari cinta tetapi andaikata semuanya menemui jalan buntu...kembalilah kepada jalanNya.Insyaallah akan diberi jawapannnnn..Yeay!

No comments:

Followers