Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 1 May 2013

Selamat Hari Pekerja Malaysia!

Selamat Hari Pekerja Guys!!!..Woweee..satu Malaysia leh rilex hari nih..Opss..bagi yang keje ikut shift tu, takpe laa..walau lambat dapat cuti daripada orang lain..janji dapat cuti gak kannnn hehehe..Agaknya apa la korang buat time cuti hari pekerja camni ek? Hmm..aku macam biasa gak..aktiviti tak menentu walaupun mood sedikit hilang pagi nih, mungkin juga disebabkan rasa malas yang melampau-lampau dek penangan Hari Pekarja. Goshhh!!!.. Kalaulah aku masih baby lagi mesti aku tidur sampai petang time nih hahaha..

Oklah..cuti-cuti juga, tanggunjawab keluarga jangan dilupa..Chewahh..macam lah aku nih bertanggunjawab sangatttttt!!!.(<--Prasan jap hahaha) Ye walaupun hari nih cuti tetapi tak semestinya dapur aku tak berasap, kang Mr.Hubby dan Puteri kesayangan aku kebulur lak dalam rumah sendiri huhu..Bangun tidur takde benda lain nak buat selain masuk dapur dan buat home made nasi lemak. Sekali sekali aku tunjuk skill buat nasi lemak lah pula walaupun aku rasa tak la sehebat makcik-makcik nasi lemak kat luar sana..Ye..for your information, sememangnya menu sarapan dan makan tengahari nampaknya benda yang sama untuk hari nih..Nama pun cuti pekerja..jadi takyah banyak songeh..aku buat ala kadar dan biarlah kami malantak dengan aman dan sampai kenyangg hahaha...Sekali lagi ..Happy Labour Day Malaysiaaa!!!..Yeay!!!


Setelah campak segala benda untuk membuat sambal dan kemudian menggoreng maka akhirnya siaplah sudah nasi lemakku ini. Nasi lemak aku nih simple jer tetapi colour hijau kat nasi tetap jadi pembuka selera hehehe..Meh la makan..yum..yum..yumm..nampak hijau je nasi aku kan..saje la tu..ubah colour hahaha...Plating nih pengaruh Masterchef! hehehe..

No comments:

Followers