Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 12 June 2013

Koleksi Kata-kata Madah Dariku

Dah lama aku perasan dan perhatikan, antara sebab kenapa blog aku nih sering dikunjungi adalah kerana terdapatnya entri-entriku yang memaparkan kata-kata dan gambar-gambar madah. Hmm... sejujurnya, di awal kemunculan blogku ini...kata-kata madah hanyalah untuk melengkapkan gambar-gambar yang aku buat dengan kaedah brush dari photoshop tetapi apabila menyedari begitu ramai tertarik untuk mendalami kata-kata dan gambar yang aku buat maka aku selitkan dengan beberapa baris ayat dan pendapatku sendiri tentang sesuatu perkara. Yup..ada masanya sukar untuk memaksudkan apa yang tersirat dan tersurat tetapi Insya Allah anda semua mampu memahaminya.

Dan petang ini..aku mula rajin mengumpul semua link kata-kata madah yang terdapat didalam Blog Seripelangidivra ini dan meletakkannya didalam satu entri khas demi anda. Mungkin dengan cara ini dapat membantu dan memudahkan anda ketika berada di blog ini. Mudahan koleksi madah yang tak seberapa dariku ini dapat menyentuh hati anda semua. Terima kasih diatas sokongan..Yeay!!!


Nota: Jika nak baca lebih lanjut..sila klik pada tajuk-tajuk yang telah aku sediakan.































No comments:

Followers