Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 24 March 2012

Madah Dan Mutiara Kata 1

Hari nih aku bermain dengan photoshop dan membuat beberapa gambar latar yang simple dan ringan melalui brush2 yang ada. Dengan berpandukan gambar2 itu dan kelapangan masa yang ada, timbul idea untuk cuba mencipta dan membina semula beberapa kata-kata semangat yang selalu bermain diingatan dan aku baca suatu ketika dahulu. Mungkin ada diantara kata-kata ini pernah anda baca dan aku tak nafikan adanya persamaan itu. Apa yang pasti...Sesiapa pun boleh bermadah kerana melalui kata-kata sebegini, ia mungkin dapat membantu anda dan mungkin juga akan membuatkan kita berfikir sejenak. Jadi tak salah rasanya untuk aku berkongsi dengan peminat2 mutiara kata pada entry kali nih.Oh ye..buat permulaan, aku cuma publishkan 6 gambar..insyaallah aku akan buat lagi lain kali....Yeay!.








Followers