Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 12 May 2013

Selamat Hari Ibu 2013


Dah agak lama aku tak update blog aku nih.Erkk...lama ke? Padahal baru seminggu je haha...perasan bertapa lama jap (^,^) Dan hari ini 12 May 2013, seperti biasa..seluruh dunia pun suka untuk menyebutkkannya..apa lagi kalau bukan hari untuk mengenang jasa-jasa yang telah dicurahkan oleh ibu kita. Sebagai seorang anak sememangnya saat ini memberikan kita peluang untuk bersama, berhubung, bermesra dengan ibu tercinta. Sekarang kita duduk dizaman yang serba canggih, jika kesibukkan membatasi kita..gunakanlah teknologi yang ada untuk berchatting, beremail, membuat panggilan ataupun  cuma dengan sebaris sms saja kerna aku percaya walaupun cuma sebaris ayat  tetapi siapa tahu ia akan menyentuh hati seorang yang bergelar ibu.

Namun seandainya bagi kawan-kawan kita yang tidak lagi mempunyai kesempatan untuk berbuat demikian..kirimkanlah sekalung doa buat ibu anda di alam sana, semoga rohnya sentiasa aman dan dirahmati selalu. Jadi jika kita bersedih kerana telah kehilangan ibu, itu tidak bermakna kasih sayang yang dicurahkan selama ini akan terkubur jua kerna kasih sayang diantara ibu dan anak tiada penghujungnya biarpun terpisah jasad. Apa-apa pun, sabarlah menerima dugaan Allah.

Untuk ibuku tersayang..tercinta dan dikasihi selalu..Anakmu serta keluarga sentiasa doakan mak berada dalam keadaan sihat, gembira dan awet muda selalu hahaha...Muahhh!!! Yeay!

No comments:

Followers