Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 24 October 2014

Terjumpa Sahabat Lama

Setelah hampir seminggu aku berehat di Miri, hari ini tanpa diduga..Allah telah temukan aku  dengan sahabat lama. Bagiku dialah seorang teman yang tak pernah jauh dari ingatan walaupun kami telah lama tak berjumpa. Hmm Tak terasa hampir berbelas tahun tak berjumpa dan akhirnya hari ini menjadi sejarah buat kami. 

Sejujurnya walaupun pertemuan ini singkat dan cuma kebetulan tetapi jauh disudut hatiku tetap melaungkan rasa syukur yang tak terhingga kerna akhirnya kami berjumpa walaupun Tampa dirancang...mungkin ini dikatakan jodoh kami..hehehe. Yang lucunya..bibir ini tak henti mengukir senyuman setelah berjumpa dia. Dan saat menatap wajahnya ketika berbual petang tadi sudah cukup membuatkan aku rindukan zaman remaja kami. Hmmm...banyak kenangan yang sukar untuk aku gambarkan disini cukuplah entry ini menyatakan perasaan gembira aku untuk hari ini.Yeay!

Kami hanya berbual tak sampai 20minit tetapi takpe kerna kenangan seketika ini akan tersemat di ingatan dan hatiku sampai bila-bila. Buat Nortina...love and miss u always.

No comments:

Followers