Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 12 November 2015

Tidurlah sayangku

Salam semuaaa..Haluuuu...

Wah..wah..wahhhh...bukan main aku nih kann...Mentang-mentang sekarang nih busy sakan, entry punyalah susah nak update. Sesekali kesian pula dengan blog aku tahun nih, nampak sangat hampir2 "mereput" dialam maya. Segan pulak rasanya bila sekodeng blog kengkawan, semuanya nampak "fresh" dengan cerita2 terbaru. Salute kat diaorang sebab masih berupaya meng"update" walaupun perlu memerah otak dan bersekang mata....Ouch! Rindu pula nak kecoh sorang2 dalam blog seperti dahulu hahaha.. 

Sorry guys..aku rasa malam nih, aku cuma mampu taip takat nih je ngeeee..Nampak tak tahap "kemalasan" aku sekarang?.Selebihnya korang kenelah bersabar ye hehe..Tak larat mata aku wehhh,,lagi baik aku tidur. Tujuan update pun cuma nak tinggalkan jejak je, itu pun kalau ada yang rindukan aku hahaha..Oklah..nite2 allzz...Tidurlah sayangku...chewahh..muntah hijau lepas cakap camtu hahaha,,,.Yeay


 

2 comments:

Juls Julie80 said...

cehhh cehhh cehhhhhhhhhhhhhhh

seripelangi said...

Haha...sentap!

Followers