Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 12 March 2016

By Your Side katanyaaa...

Dari tadi dok jeling-jeling anak yang melukis kat sebelah. Dalam hati asyik berteka teki sorang-sorang... "Haishhh!!..Bila dia nak tidur nih?.. Oooo...Mentang-mentang dah start cuti ye... dia pun pakat tido akhir gak malam nih ye huhu...Takpe..takpe..minggu nih mama beri kelonggaran."pot pet pot pettt....(Hati aku jadi murai pulak malam nih huwaaa...)

Krikk..krikk..krikk..krikk...

Sunyi pulak dunia aku bila anak senyap memanjang nih...Aku yang dari tadi mengadap kerja aku pun jadi tak selesa...tetiba boring...tetiba membatu kwang..kwang..kwang...Ohhh...Sungguh kuat penanganmu sayang!!.., Mata mama asyik nak menjeling jer...Adehhh...Dia lukis apa sampai senyap seribu bahasa...tetiba jadi kepo jap kuikuikui...Yeay!

Sempat curi-curi ambik gambar...tekun sungguh time-time camnih ..Pergi la tido wehhh..dah ngantuk nehhh...(*,*).

Jam dah pukul 11:48pm..dia baru masuk tidur..Aku pulak sibuk jer nak ambil gambar lukisan dia..Tadaaaa...cantik tak? hehe...Err...By your side katanya...(kompius jap...dia dengar ke hati aku berleter dari tadi?...Gambar pulak macam ibu dan anak..adehhh......Nak tutup laptop..Mama datang nak tido sambil hug sayang..huwaaa...sensetifff....terharu lagiii...)

No comments:

Followers