Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 17 November 2012

DND Mode

Tadaaaa..Semalam balik kampung terus mak ajak jenguk tapak rumah sepupu. Nahhh..Ambikkkk!!! Jadi pak pacak jap dicelah tetamu yang datang hehe...Perasaan aku?  Entah..Tak terjelas, bestlah jugakk!. Dan hari ini, mood aku 100% okey..tiada yang merunsingkan kepala cuma cuaca diluar agak sejuk kerna hujan yang dah mula turun sejak dari pagi tadi..Memikir kemungkinan banjir? Oh rasanya masih terkawal,takde maknanyeee ngeeee... (^,^)


Woweeee!!!..sekali sekala buat ayat macam dalam gambar diatas buat aku rasa lega, sesaja nak semakkan blog aku nih huhu......Guys...I am in my meditations hokeyyy!!....Ada berani??? hehehe..Balik kampung maka bermulalah cuti..Dan perkataan cuti maksudnya bagi aku ialah masa untuk merehatkan mindaaaa...badan dan semestinya mataaaaa!!!...Yang selebihnya cumalah sampingan dan sebenarnya juga aku malas ambik port..Enjoy my life lagi best!!...oh ye.. sekarang aku dalam "DND" mode yeer..
mean Do Not Disturb meeeee!!!...Yeay!

No comments:

Followers