Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 17 January 2013

Clip Kisah Kita

Sudah setahun lebih aku peram clip video nih,setiap kali menonton kembali kisah ini pasti aku terasa sebak. Perasaan normal untuk semua orang jadi tak ada yang nak dihairankan.  Nampaknya anda bertuah kerana berpeluang membacanya dan akhirnya baru hari ini terbuka hati untuk publish diblog dan youtube. Sebenarnya ini merupakan antara cerita yang telah lama aku tulis iaitu dizaman persekolahanku sewaktu berusia 15tahun dulu dan alhamdulillah aku masih simpan sehingga sekarang. Dan lagi drastiknya,aku mula terfikir untuk memasukkan kedalam bentuk clip pada awal tahun 2012 namun tidak dipublishkan sementara waktu kerana ingin menjaga hati sendiri hahaha... Cerita ini merupakan salah satu kenangan yang terbest aku dapat ingat dan semestinya kisah yang selalu bermain dimindaku setiap kali menginggati arwah kakak tersayang. Walaubagaimanapun..aku tak mahu berceloteh panjang,saksikan je la cerita yang tertulis disebalik clip ini. Bagi aku, apa yang penting adalah doa daripada keluarga dan sahabat handai...yang pergi tetap pergi..kita yang masih hidup harus teruskan hidup. We always love you!!!..Yeay!


Nota: sengaja aku publishkan hari ini kerana Hari jadinya juga jatuh pada 17 Januari 

No comments:

Followers