Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 7 January 2013

Tukar Gambar

Huhu..masuk tahun 2013 nih, terasa gatal tangan lak nak tukar gambar yang tergantung dan bertahun-tahun dalam blog seripelangidivra nih. Alaaaa..sekali sekala tukar selera apa salahnya kannnnn..Hmm..dah 2 tahun lebih lihat gambar yang sama, lama2 pandai juga aku boring jadi aku pun mula menukar gambar kat wall nih. hehehe..Kali nih aku pilih warna yang lebih ceria dan sememangnya tidak bersemak samun macam yang biasa korang lihat.siap tayang muka sendiri lak tu hehehe..Peduli apa akuuu!!! (*,*).

Oh..maafkan juga kepada anda yang biasa menjenguk blog nih andaikata merasakan gambar lama dalam blog nih adalah lebih sesuai jika dibandingkan dengan gambar yang ini.Terima kasih dan aku hargai sangat dengan pendapat anda semua kerana menghargai hasil kerjaku kuikuikui. Walaubagaimana pun pendapat anda..apa yang penting ialah benda yang kita suka jadi aku ikut naluri aku je lah ye kengkawan.Tahun nih aku lebih suka sesuatu yang segar dan semestinya simple je, biar aura dia terasa sikit hehehe...Yang lain aku belum usik sangat, tunggulah mood yang akan datang ye..Yeay!

Tinggal kenangan..dan 2 tahun lebih guna gambar nih..takut rindu lak pasnih hehehe..bye..byee...


No comments:

Followers