Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 18 January 2013

Salam Jumaat


Yuhuuuu..smileee...it's Friday!!..Semua orang pun tertunggu-tunggu hari jumaat nih termaksuklah aku...hehe..Alhamdulillah..awal tahun begini, kebanyakkan urusan peribadi dan kerja-kerja aku berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang halangan ataupun kesulitan, mudah-mudahan akan berterusan begitu. Apa yang boleh aku katakan, minggu ini aku banyak disajikan dengan sesuatu yang aku tak jangkakan dan sesungguhnya rasa syukur tetap terpahat dihati diatas jalan yang sentiasa terbuka luas untuk kami sekeluarga. Opss..yang peribadi tetap peribadi jadi tak perlu dibahaskan, tetapi hari ini aku lebih teruja untuk packing baju2 dan semestinya rancangan kami anak beranak untuk balik ke kampung petang ini akan menjadi kenyataan. Sudah tiba masanya untuk menjenguk mak,ayah dan juga kebunnnn!!!..Salam Jumaat buat semua! Yeay!!






No comments:

Followers