Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 21 March 2013

Cuak!

Arghh!!! Bulan Mac yang membawa seribu rasa stress, dugaan dan kepenatan diminda. Bila imbas kembali kertas-kertas kerja yang dipos minggu lepas memang membuatkan hatiku sedikit rasa cuak.Segala idea-idea yang cuba dicurahkan mungkin belum cukup untuk memberi sebarang pengaruh namun begitu melalui sedikit pengalaman walaupun hanya berbekal dengan ilmu yang tak seberapa, aku tetap yakin bahawa itulah yang terbaik telah aku lakukan. Dan disaat ini, aku hanya mampu berdoa agar kesungguhan yang aku cuba usahakan ada petanda ke arah satu kesuksesan hidup.Moga aku tak rapuh disaat aku perlukan keyakinan itu. 

Okey...Enough of thinking!!...walaupun aku tak suka menunggu camni tapi kesabaran itulah yang aku perlukan sekarang. Aku sedia terima segala kemungkinan dan tak mahu meletakkan apa-apa harapan kerna bagiku pengalaman itu lebih penting kerna disitulah bermulanya satu langkah yang mengajar aku untuk mara seribu langkah lagi ke hadapan(^.^). Apa-apa pun,seharusnya aku serahkan segalanya kepada Allah, andai ada rezekiku..in shaa Allah takkan kemana tetapi jika sebaliknya pula..aku tak harus berputus asa. Mungkin aku kena usaha lebih gigih lagi lepas nih. Tetap aku bersyukur diatas rezeki-rezeki yang diberikan sejak akhir-akhir ini, sesungguhnya aku merasa sedikit kelapangan yang membuatkan aku percaya bahawa setiap kesabaran pasti tersembunyi seribu hikmah.

Ahh!! dipendekkan cerita untuk menghilangkan rasa celaru dan debar yang membuak-buak didada maka aku pun mula meyopping online lagi bulan nih. Antara satu hobi favourite aku bila duduk mengadap lappy,sambil menyelam minum air hehehe... Hobi yang aku amalkan sejak tahun 2003..lamalah juga, sekarang dah jadi macam habit lakkk.Setakat ini alhamdulillah,semua barang pesananku selamat sampai. Nampaknya aku berurusan dengan orang yang jujur jadi tidak menghadapi apa-apa masalah. Hilang juga tension aku bila lihat parcel2 ku sampai dalam keadaan baik dan sekaligus memberikan senyuman dibibirku hehe Dan hari ini aku gembira sesangat sebab parcelku telah selamat sampaiiii...dua-dua datang serentak lak tu...Yeay!!..



Nota: Takyah tau apa benda aku beli..tak penting pun kat korang hehehe.Thumb up untuk perkhidmatan yang diberikan,juga kepada supplier2 yang pernah berurusan dengan aku sebelum nih. Korang memang mantap, dan semestinya aku akan terus menggunakan perkhidmatan korang jika beginilah hasilnya.

No comments:

Followers