Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 26 March 2013

Orang Baru

Pada 19 Mac 2013 lepas, seawal 0619am aku mendapat call daripada sepupu perempuan aku dari Hospital Besar Sibu yang mengatakan bahawa dia sudah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang merupakan anak keduanya. Alhamdulillah sesangat dengan kehadiran orang baru nih. Dan katanya pula bahawa dia ingin menamakan bayi tersebut dengan nama Jacqualine sempena nama jururawat yang menyambut kelahiran anaknya ketika itu. Wahhh...Beruntunglah nurse tu ye, tetiba ada yang nak namakan bayi yang disambut sempena dengan nama dia hehehe.. Nih le yang bestnya jadi bidan..mesti ada dikalangan ibu bapa yang ingin menyampaikan tanda penghargaan dengan cara begitu termasuklah sepupu aku nih. Macam style orang dulu-dulu lak (^,^)Ahh..tak kisahlah siapa pun nama asalkan bayi tu selamat.. 

Owhh..!! sebagai makcik A.K.A aunty bayi comel ini pastinya aku juga merasa cukup bersyukur diatas kehadiran orang baru dalam keluarga belah mak aku nih, ini bermakna bertambahlah cucu mak aku tahun nih hahaha... Nampaknya awal tahun nih kami disajikan dengan berita gembira diatas terlahirnya bayi perempuan nih namun dalam masa yang sama kerisauan tetap tersemat dihati diatas kesihatannya yang kurang menentu dan hingga ke hari ini masih dibawah pemerhatian pihak hospital. Apa-apa pun aku harapkan semoga keluarga sepupu aku tu terus bersabar dan dalam masa yang sama sentiasa terus berdoakan agar anak buah baru aku nih akan sihat sepertimana anak buah aku yang lain.Tak sabar nak cubit pipinya yang gebu tu.Yeay!!!



 Comelkan anak buah baru aku nih?...huhu..excited lak aku tengok dak nih hehehe...

No comments:

Followers