Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 9 June 2013

Aktiviti Kami Sekeluarga

Pejam celik pejam celik, cuti sekolah selama 2 minggu terasa cepat je berlalu. Selain melihat yang lain sibuk dengan aktiviti cuti masing-masing, aku dan family turut "membusykan diri" dengan mengisi masa cuti yang tinggal hanya beberapa hari je lagi tinggal selepas ditolak dengan masa menghadiri majlis perkahwinan saudara terdekat. Biasalah tu..semua orang sukakan "quality time with family" kannnn dan begitu juga aku huhu..Hmm..Masa yang sesuai untuk mengurangkan rasa stress dengan bersantai-santai di tempat orang hahaha...Lagipun, aura cuti semakin seronok bila Mr.hubby juga menggambil kesempatan untuk bercuti rehat selama seminggu jadi sudah tentu banyak aktiviti yang akan dijalankan bersama.

Seperti biasa, selain balik kampung..cuti nih aku berkesempatan membawa mak dan ayah berjalan-jalan di bandar Kuching..Feww..duduk selama 6,7jam didalam kereta sememangnya sangat memenatkan tetapi bagi aku yang penting semua enjoy hehe..Yeay!!

 Kami mula memesan menu masing-masing..Semua pakat makan nasi arab kecuali mak aku jer nak makan nasi lemak di tengahari hehehe..Owhh...Makan sushi sudah semestinya wajib bagi aku walaupun hanya dapat merasa seciput jer huhu..


Menikmati hidangan breakfast di hotel..Rasa pun oklah jugaa..cuma tak banyak pilihan....ngee..Muka semua layu almaklumlah baru bangun tidur hahaha..



Dalam lif pun sempat jer bergambar haha..hebat tak adikku bila dah pegang camera?


 Shopping complex baru yang masih cantik dan bercahaya...Baru 2,3 hari je dibuka sebab tu nampak berkilau-kilau huhu...


Ketika berada di Kubah Ria area satok baru...Membasahi anak tekak dengan cendol ABC...huuuuhhh...sungguh menyegarkannn!!!


Gelagat kami bila nampak motor besar hahaha..ngegada japp..jakun pun ye jugakkk!!! ampess..


Berhimpit didalam kereta dengan penuh keceriaannnnn...layan je laaa yee...Adik aku ngalahkan photographer lakkk...

Sampai kampung jer...mak aku sempat jemur ikan keringnya..huhu..betapa padatnya aktiviti orang tua ku musim cuti nih hahaha..

No comments:

Followers