Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 16 January 2015

Layan Jiwa

 Hmm..awal bulan aku dah rasa "blur", mungkin ketibaan musim hujan nih buat aku rasa malas nak rancang apa-apa..Login Fb 2,3 hari ni pulak...Oh greattt!!!..ramai rakan FB yang update dapat baby baru and tayang muka baby masing-masing. Aku tumpang gembira and Yesss..cute sesangattt!!!...Dan bila orang ada baby aku pula yang teruja semacam sampai perasaan tu tersembur di group whatapps pagi nih hahaha Ahhh...Normallah tu bila dh bergelar seorang isteri yang punya keinginan sebegitu kuikuikui Tetiba terdetik dalam hati agaknya bila ye giliran aku???..haha..

 Pot pet pot pet....Letih berdrama...saja nak layan jiwa and feeling waktu cuaca macam nih hehe Apa-apa pun buat sahabat-sahabatku yang turut mengimpikan zuriat..bersabarlah ye..Hasrat dan impian kita mungkin tinggi tetapi ALLAH punya rancangan lebih baik dan indah dari kita. Fuhhh...Motivasi untuk diri sendiri juga ayat tuh hehehe...Yeay! 

Taip entri sambil merenung bingkai gambar didinding, wajah puteri kami ketika berusia setahun lebih..hmm..Tiap kali pandang mesti rasa rindu nak main dengan baby balik hehe

Bila musim hujan tetiba jadi kreatif pulak...semuanya bermula dari sekeping kertas.1st time mencuba membuat  origami..padahal akulah orang yang paling malas buat kraf-kraf macam nih.Terima kasih pada cuaca kerna megurungkan aku dirumah sehingga menonjolkan bakat sementaraku haha Lepas nih apa lagi yang ada dalam fikiran aku pula yeeerr?




No comments:

Followers