Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 4 January 2015

Happy New Year 2015 Dan Salam Maulidur Rasul

Assalamualaikum dan hai semua. Syukur...Alhamdulillah sekarang kita telahpun masuk ke tahun 2015 dan buat pengetahuan pembaca, ini merupakan entry pembukaku bagi tahun 2015. Terima kasih buat family, kengkawan yang menganali diri ini atau pun sekadar mengenali di alam maya... yang selama ini banyak menyokong dan masih sudi menjenguk blog seripelangidivra ini. Sesungguhnya kehadiran kalian saban hari membuatkan aku merasa lebih seronok bila mengupdate entry baru di blog ini. 

Megimbau kembali permulaan berblogging yang pada mulanya cuma sekadar suka-suka kini berubah menjadi sesuatu yang harus aku update selalu. Mungkin perasaan sayang yang lahir terhadap blog ini wujud bilamana perasaan suka-suka itu berubah menjadi minat yang teramat sangat dalam berblog. Sebagai blogger walau cuma suam-suam kuku...rasanya tak lengkap jika tidak menjenguk blog biarpun aku sendiri tak pasti ada atau tidak pembacanya hehehe.... Ye..kalau mula-mula dulu mungkin saja hatiku merasa begitu tetapi kini aku sudah selesa dengan apa saja kemungkinan yang bakal aku dengar dari pembaca. Apa lagi yang lebih nikmat bila sesuatu itu terluah melalui kata-kata seperti mana apa yang tersimpan didalam blog ini lebih-lebih lagi setiap kenanganku kongsikan bersama anda yang berada diseluruh dunia. Mungkin secara tak langsung segala suka dan duka tanpa tak sedar aku luahkan bersama anda selama ini, jika ada keluarga, teman-teman atau pembaca yang merasa terkecil hati, terkesan, menyampah atau meluat diatas setiap apa yang terkarang didalam blog ini, maafkanlah aku kerana itulah diriku sebenar.

Untuk tahun 2015 ini, aku pasti ramai rakan-rakan sudah pun memasang azam. Baguslah jika ada niat dan berazam kerana itu menunjukkan kita ingin sesuatu yang lebih baik dimasa hadapan. Dan aku juga seperti mana kalian semua...sudah pasti mempunyai azam ditahun 2015 ini cuma tercapai atau tidak semuanya atas izin ALLAH. Sebelum mengakhiri entry ini, masih belum terlambat kiranya aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2015 buat semua dan Salam Maulidur Rasul buat Muslimin dan muslimat semua. Aku doakan agar semua kalian diberi kesihatan yang baik dan dilindungi sinar rahmat selalu...Terima kasih dan teruskanlah menyokong blog ini. Muah!....Yeay!!!

Terjumpa hasil lakaran anakku di komputerku ketika dia bermain dengan program Paints dan tajuk yang diletakknya "My Family From The Star" huhu...Terharu baca tajuk je tapi gambar yang cuba disampaikan lebih mengharukan...Happy new year sayang...

No comments:

Followers