Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 17 June 2012

Happy Fathers Day Yerr!!

Hmm..hari nih semua blogger-blogger pakat nak wish Selamat Hari Bapa dalam entry masing-masing.Hadeiiii... aku pun tak nak ketinggalan buat begitu..setahun pun cuma sekali youuuu... jadi aku pun nak tempek sesuatu dalam blog aku hari nih.Moga-moga bila aku rindu nak flashback suatu hari nanti... bolehlah aku tengok balik kata-kata indah sempena Hari Bapa begini.Kot.-kot tahun depan aku leh jenguk balik entry yang nih ...insyaallahhhh...hehehe... Kalau time hari ibu aku buat puisi segalakkkkk siap masuk dalam youtube lak tu hehehe.....Tapi untuk Hari Bapa nih aku cuma mampu tempek puisi dan buat sedikit photoshop..Haduiii..musim kemarau camni, aku jadi lemau nak menapak lama-lama depan laptop hehehe..


Yupp...Dalam menyampaikan segala rupa ucapan, macam2 cara kita nampak tapi apa2 pun itu semua atas kreativiti...keikhlasan..niat dan cara masing-masing. Ye laa..tiap dari kita kan berbeza..jadi apa pun caranya, yang penting ianya datang dari dalam diri sendiri. Apa-apa pun aku tetap nak Ucapkan Happy Fathers Day buat Ayah tersayang walaupun awal pagi tadi aku dah wish via hp..Moga smsku pagi tadi mampu megukir senyuman dibibirmu hari ini hehehe....Dan aku doakan juga semoga diberi kesihatan yang baik setiap waktu supaya kita leh berkebun selalu dan melancong lagi..lagi dan lagiiii!!!.hehehe.. Juga buat Mr.Hubby merangkap ayah kepada Puteri tercantik kita orang hehehe..Semoga lebih dimurahkan rezeki selalu..harapnya sentiasa sabar dengan karenah kitaorang ngeeeee (^,^) dan juga aku sedekahkan doa buat arwah bapa mertua, moga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan tenang disana. Owh...tak lupa juga buat datuk aku yang paling handsome..doaku tetap sama..moga kesihatannya akan bertambah dari hari ke hari...Aku sayang korang semua..

Dan Buat saudara mara yang dekat dan jauhhh...teman-teman rapat dan yang tak berapa nak rapatttt...kenalan luar talian or dalam talian haha....blogger-blogger yang aktif dan kurang aktif..otaii..otaiii..newbie..newbie...dan semua pembaca blog nih...Happy Fathers Day Yerrr!!!..Yeay!!!


No comments:

Followers