Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 27 June 2012

Wallpaper Koleksi Kedua

Berhari aku tak usik blog aku nih,rasa macam dah bersawang pun ade gak hehehe.Batasan masa membuatkan focus terhadap blog nih sedikit terganggu tapi takpelah..bukan aku tak update pun.Dalam sebulan pasti aku update walau cuma satu entry hehehe..Ye laaa...updatenya pun tak tentu masa ngeeee....Terima kasih juga kepada pegunjung yang skodeng wall aku secara senyap2 nih..rajin tul korang singgah ye..Minggu ni pelawat unik blog nih tak le banyak mane tapi alhamdulillah berdasarkan kata kekunci dan analitik, aku tahu adanya sedikit peningkatan hehe..thanks guyss!!!

Entry hari nih masih dengan tajuk yang sama iaitu wallpaper..Kali nih aku cuma publish 2 koleksi wallpaper yang aku rasa leh aku sharekan dalam blog nih juga hehehe..Walaupun hasil wallpaper yang aku buat kali nih kurang menyerlah kerana lebih banyak penggunaan warna hitam dan putih namun aku masih tetap rasa berbesar hati untuk kongsikan kepada semua.Jadi bagi sesiapa yang suka dengan gambar yang penuh berfantasi atau mencari wallpaper sebegini, leh la copet dari sini..sekali lagi "Aku tak kesahhhhh"..ekekeke.Insyaallah..di entry yang akan datang aku akan publishkan lagi yerr..sabooo!!!.Yeay!!!


Gambar Asal ialah Alicia Key ye..tp kene usik cikit2..jadi la camnih kwang3x.. :-s


No comments:

Followers