Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 21 June 2012

Wallpaper Koleksi Pertama

Yuhuuu guysss!!!..Ada yang cari wallpaper takk???.. Hari nih korang beruntung sebabnya aku dengan rela hati menempek beberapa koleksi gambar yang aku simpan dan buat dengan menggunakan kaedah photoshop. Alhamdulillah brush2 yang aku tengok takde ape2 kelebihannya menjadi menarik apabila diberi sedikit sentuhan imaginasi hehehe..Berkat gabungan brush2 yang berpadanan dengan kehendak aku,warna yang aku rasakan sesuai untuk setiap titik,effect setiap gambar yang aku cuba angkat ditambah dengan daya imaginasi dan yang paling penting ialah kesabaran maka menjadilah satu gambar yang membuatkan sejuk hati aku tiap kali memandang hahaha..Sabar tu penting oiiii..1 gambar jer ambik masa berjam2 nak siap,dari pagi sampai ke petang memang perkara biasa..Tapi kekadang sampai sehari dua baru betul2 menjadi huhu..(<-- sindrom ikut mood..mean idea tak datang2 le tuuuu...)Tapi takpe,janji aku puas hati (^,^)

 Kebanyakkan wallpaper yang aku buat agak berfantasi ye....So whatt?? Aku memang suke berfantasi bila buat benda camni..hehe..Ni le antara koleksi wallpaper yang aku buat time aku boring2 dok di umah..dont worry..Ory dari ladanngggg!!! hahaha..Takde la dasyat mane tapi cukup untuk membuatkan aku berpuasa hati dengan hasilnya. Koleksi2 nih biasanya aku simpan buat penghias screen laptop dan handphone aku sendiri..maklum le koleksi peribadi dan selama nih tak terfikir nak tempek kat blog nih ekekeke..Segan pun ade gak tapi takpelah..daripada aku peram dan bersawang dalam laptop aku nih, maka hari nih aku pun terbuka hati untuk sharekan kat sini. Kalu korang rasa nak "Copet" gambar2 nih..silakan..silakann..Korang ambik jer laa..aku tak kisahh...Sharing is caring you knowww hahaha...Lain kali aku publish yang lain lak yerr..sabooooo hehehe...Yeay!!!..






No comments:

Followers