Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 1 April 2013

Makan Time!

Wohhh..cuti sekolah seminggu tak terasa berlalu. Hari nih semua bebudak dah kembali kesekolah termasuklah puteri kesayangan aku. Alhamdulillah bangun pagi tak liat sangat mungkin sebab cuti yang ada pun dia tetap bangun seperti waktu biasa. Hmm..dengan cuti pendek yang ada nih, aku mengambil kesempatan untuk membawa anak aku bersantai2-santai dikampung untuk sehari dua dan selebihnya digunakan untuk urusan peribadi dan sekaligus menapak 2 hari dihotel sambil enjoy di bandar Sibu. Sebut jer perkataan "enjoy" bermakna inilah masanya aku melayan selera tekak aku hahaha..Menambah berat dan lemak-lemak tepu ketika ditempat orang merupakan favourite aku, lebih-lebih lagi disajikan dengan pelbagai pilihan. Yerr..melayan anak tekak nih memang sangat melemaskan tetapi nak buat macam mana dah tu lah benda yang membuat aku selalu rasa teruja. Makan-makan juga ye kengkawan,kesihatan jangan dilupa..chewahhh..ngalahkan orang berdiet lak aku nih ekekeke..Apa-apa pun kita enjoy duluuuu!!!...Yeay!!

Big Apple Donut..yumm..yumm..yummm..warna warni gitu..sedap dan lembut...Rembat 6 ketul kene bayar RM17..kalau donut pasar malam beli seringgit dapat 3 ketul camtu kut kahkahkah..Bezanya sudah tentu pada kelembutan isi donut, kekreatifan idea2 dan cara pembungkusan.Thumb up BIG APPLE!..

Antara favourite aku iaitu shusi..untuk sebungkus nih harganya dalam RM10 so aku rembat 2 bungkus. Yang sebungkus lagi dah disumbat dalam perut aku dan Mr.Hubby hahaha..Biasa gak beli sushi nih tapi yang nih dah kira agak mahal berbanding yang pernah aku beli sebelum nih. Tapi takpe,nak makan punya pasal semua pun sanggup kannnnnn..huhu....

Dok lalu-lalu depan gerai dalam mall,tehidu benda nih. Baca signboard yang beso gedebak,dalam hati siap tanya halal ke tak nih? hahaha...Aduiii..berdiri lagi lama,jadi laparlah pulokkkkk..First time merasa 
"Japan Boat Takoyaki", rasanya sedap gak..ala-ala cucur bawang kut hahaha

Saja tempek gambar kari ayam nih. Aku tapau dari SugarBun sebabnya kari ayam sugarbun jer yang aku rasa sedap kalau makan kat fastfood. Pilihan utama tau kalau sampai Sugarbun hehehe.. :-D

No comments:

Followers