Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 4 January 2014

KL Lagi dan lagiii...

Masih lagi cerita tentang percutian tahun lepas(<--ayat macam dah basi padahal baru jer masuk tahun 2014 hehehe) Tak cukup bersantai di Johor dan Singapore, aku tambah lagi sehari dua melepak di KL huhu..Mujurlah harga tiket kapal terbang sekarang nih ada waktu turun naiknya jadi pepandailah korang kalau nak dapat tiket murah. Kalau takkkk.... memang terfikir 2,3 kali gak nak bawa satu family singgah merata camnih huhu..Tapi takpe..yang penting "kita enjoyyy!!!" bak kata Nora Danish ekekeke...
Motif aku bawa family singgah ke KL sekadar untuk berhibur disamping membeli belah sebabnya aku tahu di Johor dan Singapore tempohari, jadual yang aku susun agak padat jadi masa untuk bershopping menjadi terhad. Lagipun time tu mak, ayah dan adik aku bakal menyambut Hari Christmas jadi tak salah rasanya aku ceriakan mood-mood mereka dengan suasana Christmas di KL dahulu. Sampai KL tak banyak pun tempat dijelajah cuma kawasan wajib yang kene singgah adalah area Bukit Bintang. Takyah pening, pilih jer hotel kat area BB tu, garenti korang tak terfikir nak jalan tempat lain dah sebab shopping mall area tu je dah buat lenguh kaki korang berjalan hehehe...Oklah malas nak berceloteh panjang, layan je la beberapa gambar yang ada dalam simpanan aku nih. Dah nama pun cuti-cutikan sebab tu asyik tayang gambar jer hahaha...Yeay!!

Berjaya Times Square...pose sebelum shopping

Kat situ ada tertulis jangan duduk tapi nak buat macam kita orang still wat bodo, Pak Guard pening pala..asyik-asyik sengeh..nak tegolah tu tapi tak berani hahaha...

Sempat jerrrr hehehe..

Gara-gara puteri aku tak sabar nak makan cupcake, sampai berpeluh kitaorang turun naik Times Square cari benda nih. Selagi lum makan selagi tu jalan asyik merungut. Nak tak nak kene cari gak sebelum satu family hilang mood tengok yang sorang nih tarik muka...ampesss....:-s

Kesian..muka dah letih tapi aku paksa gak jalan sampai ke Pavilion nih..almaklumlah hari nak hujan tambah2 aku kejar masa jadi perkataan letih tu aku tak layan haha Mr.Hubby blah balik hotel sambil angkut berdozen beg plastik..lagi ler kecian kannnn hahaha...

Lagi pose kenangan...padahal berapa kali dah pose kat sini tahun2 sudah :-s 

Sape yang tetiba kenyit mata kat belakang tu? (*,*)






Decoration dalam Pavilion bulan December lepas memang cantik tapi tak banyak beza dengan tahun sebelumnya heheh...


No comments:

Followers