Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 31 January 2014

Gong Xi Fa Cai 2014

Adusss...bulan nih sungguh menguji minda dan sangatttt....sangatttt meletihkan...huwaaa!!!...Makkk aiihhhh...dalam semak-semak kepala..sempat lagi login blog malam nih dan adoiiyaiii...nampak bersawang pulak blog aku bulan nih. Tup..tap tup tap...aku cuma sempat update 2,3 entry untuk bulan nih dan hari ini pula kebetulan berada di hari terakhir untuk bulan Januari 2014. Fuhh..sungguh cepat masa berlalu sampaikan aku "terperasan"  sorang-sorang bahawa betapa kalian tertunggu-tunggu akan entry terkini dari aku...owww..begitu ramainya pembaca blog aku "padahal" leh dikira dengan jari jerrr..(<-- Nampakkkkk...siap font colour merah tau huhu...Biasalah tu...perasan mode hokeyyy. Semua blogger kut rasa macam aku....  ker ada yang nak cover lineeee..ecehhh..kuikuikui...)

Apa-apa pun entry aku hari nih sekadar nak "tunjuk muka" jerrr.., kot-kot ada yang ingat aku dah mula bawa diri dari dunia berblogging nih. Ehhh..takde maknanya..aku cuma bertapa dan menunggu masa yang sesuai untuk meneruskan misi dan visi terselindung aku nih kahkahkah...Malas nak menerang dari A samapi Z memandangkan tujuan asal aku tadi cuma nak sampaikan ucapan sempena Tahun Baru Cina nih. Oklah..Gong Xi Fa Cai buat semua kengkawan, family, pembaca yang berketurunan cina di Malaysia mahupun di serata dunia. Happy Chinese New Year yer..semoga bertambah rezeki anda semua untuk tahun nih dan tahun-tahun yang akan datang. Tu je..sekian terima kasih..Yeay!! (^,^)

No comments:

Followers