Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 5 June 2014

Familyday?

 Tahun nih angin Mr.Hubby pelik sikit, kejap nak cuti rehat dirumah kejap lagi nak bawa aku dan Puteri tersayang jalan-jalan. Owwww...betapa luar biasanya mood Mr.Hubbyku tahun nih, sungguh takku duga ekekeke...Err..Family day katanyaaa...Angin takde,ribut pun takde tetiba nak bawa makan angin lak cuti sekolah nih huhuhu.."Biar betikkk!!!!"

Risau gak hati nih bila Mr.Hubby buat plan megejut macam nih almaklumlah jadual percutian penting kami pada cuti akhir tahun nih dah semakin dekat jadi terasa agak blur la cikit kepala makcik nih dibuatnya wehhhh!!..Apa-apa pun dalam aku terkial-kial dengan perancangan megejut begini terasa lak perasaan betapa bertuahnya aku dan Puteri kerana mempunyai suami dan ayah yang sangat memahami kehendak kami berdua yang kaki travel begini...Aduiii Puji melambung jap dengan harapan Mr.Hubby terus membuat kejutan sebegini wink...winkkk :-p

Namun yang dasyatnya percutian kali ini Mr.Hubby menetapkan syarat bahawa percutian nih cuma bertujuan untuk merehatkan minda dan aktiviti menambah lemak je...hahaha..Rasa kelakar lak dalam hati nih...Nampak sangat tak nak aku nyopping kannnn hehehe..Iyelah Mr.Hubby, kali ini aku turutkan je niatmu ye memandangkan dah lama gak aku tahan selera nak makan yang sedap-sedap nih jadi jangan lak tension layan anak tekak wife and doter you 2,3 hari nih ye kuikuikui..Anyway...Thanks ye Mr.Hubby..jasamu kami kenang..We Love you so much!... "Uhukkk...Tahun depan kita nak gi mane ye? Korea boleh?" hehehe  Yeay!


Melayan selera yang tengah membuak-buak huhu..Minum lime twist rasa nak lagi dan nak lagi..makan bertiga dah cecah RM8+.++ hahaha..Hambikkk kau Mr.Hubby..cakap datang cuma nak bawa kami makan je kannnn hahaha...

Dah banyak kali ke sini dan inilah first time aku makan kat sini gara-gara Mr.Hubby nak makan street food huhu...Sesak,ramai pelancong and pepandai koranglah nak pilih tempat halal hehehe..Apa-apa pun  komen aku masakkannya sedap gak hmmm..



Setiap kali melihat pelukis jalanan begini pasti aku akan berhenti seketika. Aku tak pandai melukis tetapi bakat mereka memang sangat aku kagumi sejak dulu lagi. Cantek lukisan mereka kannnn...

Sebelum balik ke hotel, aku mengajak Mr.Hubby dan Puteri merehatkan minda dengan melihat dan mendengar persembahan dari One Nation Buskers yang sebelum ini hanya aku tonton di youtube hehehe...Segalanya kebetulan belaka...Aku layan jugaaaa...



6 comments:

Juls Julie80 said...

wahhh..syarat in..hahahah

selamat bercutii!! hehehe

cuti mapun gan laa ih vra?

seripelangi said...

Hahaha..syarat mantap you..kaan agei Ju kalau tidak ke KL..layan je lah kedong ngak pengan hehehe

Juls Julie80 said...

haihh...?? mapun KL duhal;...paya pulik..??

seripelangi said...

Hahaha..tau takpe...pulik lau sabtu ih...subuh2 ngak berangkat almaklum first flight huhu

Jari Manis said...

aha...mr hubby bawak bercuti ke mana tu?..Assalam SeriPelangi...lama JM tak singgah sini kan...kabare?

seripelangi said...

Alhamdulillah sihat JM.Kali nih Cuti-cuti M'sia je almaklum Mr.Hubby buat cuti mengejut hehehe...Thanks kerana singgah wink...winkkk...:p

Followers