Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 25 June 2014

Jom Tempah Sampul Duit Raya

Hari nih semangat nak tolong seorang teman mempromosi sampul duit raya nih. Walawehhhhh siap aku offer lagi dalam whatsapp nak buat entry khas untuk dia kehkehkeh...Choyyyy!...Bukan senang aku nak bagi ruang camni dalam blog aku tau melainkan sebab aku betul2 suka dan tertarik je..uhukkk....(^,^)

Guys...aku memang susah memuji tapi sampul duit raya nih memang nampak awesomeeee sesangat and of coz la cantek...kalau tak cantik takkan boleh buat aku anak-beranak jatuh cinta pandang pertama..Ye takk??? hehehe. Oh..panjang celoteh aku padahal tuan punye sampul nih promote sekerat je kat sebelah, over lak aku ekekeke...Tak apalah..abaikan keterujaanku ini dan seandainya ada dikalangan pembaca blog ini berkenan atau berhasrat nak order sampul duit raya keluaran 2014 yang penuh dengan warna warni nih bolehlah singgah di blog julsjulie (<-- sila click) . Silalah berurusan direct dengan empunya badan ye sebabnya aku cuma tolong promosikan aje selebihnya korang pepandai lah ye sebab tu aku suruh korang skodeng blog dia huhu. Kat situ ada banyak lagi design yang comel-comel dan menarik belaka. Harga pun berpatutan dengan design yang diberi cuma pesanku buat yang jauh beribu batu tu, faham-fahamlah dengan kos penghantaran ye huhu...

Bagi yang dah ada tanda-tanda berkenan tu, sebelum korang menyesal baik korang tempah awal. Dengar-dengar tempahan terakhir adalah pada 30 Jun tapi taktahulah kalau tarikhnya akan dilanjutkan nanti. Errr... Tak nak ke sampul duit raya versi terkini?...Saya sudah, anda bila lagi?kahkahkah..Yeay!

Gambar kat bawah cuma sebahgian daripada yang ada, selebihnya korang tengoklah sendiri di blog teman aku tu ye..
"Let it go...let it gooo...Can't hold it back anymore...Let it go..let it gooo...Turn my back and slam the door..."








3 comments:

Juls Julie80 said...

tq tlg pomott hehehehe :)

seripelangi said...

No problem frenzzz hehehe

Jari Manis said...

cantik dan cute

Followers