Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 5 December 2014

Makan Keluarga & Harijadi Anak Buah

Bila cuti sekolah jer, aku pun mula bercuti sakan. Hmmm....banyak cerita yang ingin aku kongsikan disini tetapi biarlah aku simpan kisah percutian kami untuk entry yang akan datang memandangkan waktu ini memang terasa jelas "kemalasannya"..Biasalah tu musim hujan memang badan jadi lembek sikit huhuhu....

Dipendekkan cerita juga, mood aku balik dari bercuti nih lain macam sikit. Yep, mungkin disebabkan aku terlalu seronok sepanjang percutian kami maka segala aura positif telah merasuk badanku sehingga tahap "kerajinanku" menjadi luar biasa, jadi lepas sehari dua balik dari bercuti aku mula menyusun program untuk keluarga tercinta. Owh kebetulan sungguh, semalam merupakan harijadi anak buah sulungku yang ke 11 tahun. Dan dengan tangan terbuka aku mencadangkan kepada kakakku agar membuat majlis harijadi anaknya serentak diteratak kami. Alhamdulillah segala perancangan kami untuk mengadakan makan malam bersama keluarga berjalan dengan lancar Yeay!.

Acara pertama sebelum memulakan majlis makan malam..Birthday girl excited sesangat sampai yang lain pun turut happy.

Tahun nih celebrate berempat ya..In Sha Allah tahun depan celebrate berlima pula bersama anak buah baru..yippieee...Owh..Selamat Harijadi Dina!.

Antara menu yang memenuhi 2 mejaku..Syukurlah semuanya hampir habis dan sudah tentu aku rasa seronok sesangat.

Amboiii..uncle diaorang pun nampak tak sabar hehehe...

2 comments:

Jari Manis said...

anak buah sulung yang ke 11? wahh..mmg meriah

seripelangi said...

errr..maksudnya yang ke 11 tahun..adehhh...ni la masalahnya bila dah taip malas nak check balik ekekeke...

Followers