Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 11 October 2012

Happy

 Minggu nih hujan leh tahan gak hebatnya terutama waktu subuh hingga kekadang berlarutan ke tengahari. Dan secara jujurnya, separuh nafasku fed-up mengenangkan berlonggok2 kain baju yang masih belum kering sepenuhnya. Usahkan aku yang cuma hidup bertiga dah pening kepala, inikan pula yang duk satu rumah sampai 6,7 orang..haduiii..lagi pening bonda2 dibuatnyaaa..Tapi takpe..orang kataaaaa... itu "hujan rahmatttt" jadi aku pun anggap camtu gak hehehe..


Walaupun hujan sekejap on dan sekejap off minggu nih tetapi itu tidak menghalang aku untuk mengirim khabar kepada satu dunia yang mood aku arinih macam gambar diatas kahkahkah...99% kut rasanya..Entah taktau kenapa tapi macam biasa..ayat skema yang selalu aku guna  "perasaan tu datang dengan sendiri" Guys..Kenapa mahu bersedih sedangkan yang gembira itu lebih indah!!.. Yeay!!...

Nota: Pagi nih dapat 1 surat and 1 email...and guess what???...Yahoo..aku lulusss!!! Horayyy!!!..err lagi aku tak caya bila dua keputusan yang aku tunggu telah aku dapat dalam hari yang sama dan lagi best bila semuanya menghadiahkan berita baik buatku ..Alhamdulillah..sekarang aku dah boleh menarik nafas lega setelah berhari dan berbulan2 aku rasa kecut perut menanti keputusan.Tepuk bahu sendiri jap, hilang dah rasa beban dibahu..errr...keputusan apa? Takpe,tak penting bagi korang, biar aku je yang tahu hehehe..

No comments:

Followers