Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 30 July 2014

Warna-warni Raya Ke-2 dan ke-3

Hmm..raya ke-2 dan 3 lain pulak ceritanya, kami lebih banyak menghabiskan hari raya ke-2 dengan menziarahi sanak saudara terdekat serta sahabat handai manakala hari raya ke-3 pula aku kembali menjadi penyambut tetamu dirumah sendiri. Alhamdulillah..secara jujurnya, aku rasa raya kali ini penuh nikmat dan aku akui rasa teruja sesangat bila berpeluang beramah mesra dengan keluarga besar serta sahabat handai begini. Ye laa...bukan selalu pun dapat begini..yang jauh dekat duduk bersama sambil bergurau senda pastinya akan membuatkan kita merasa bahagia dan terkenang sampai bila-bila. Sememangnya aura Raya tahun nih sedikit berbeza.

Didalam entry ini sempat aku selitkan beberapa gambar kenanganku bersama keluarga dan sahabat ketika beraya. Maaf andai ada beberapa tempat yang tak sempat dicapture kerna terkadang terlalu asyik berbual hinggakan terlupa hehehe Dan terima kasih juga kepada kaum keluarga serta sahabat yang sudi berkunjung ke teratak kami, mudahan ikatan kekeluargaan dan persahabatan sesama kita akan kekal selamanya.....amin. Teringat kata-kata Mr.Hubby..."Jika diberi pilihan untuk menjadi kaya..biarlah keluarga kita kaya dengan kasih sayang kerna nikmat disayangi dan menyayangi adalah lebih indah dari jutaan wang ringgit."..Hmm...sememangnya aku pun setuju, that why I love my family so much! Hehehe...Yeay!














No comments:

Followers