Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 9 July 2012

1 Sweet Smile Quote


Good morning Worlddddd!!!...wowww..pagi2 aku dah bermadah segalakkk ekekeke.Inilah akibatnya bila menjenguk FB diwaktu pagi.Terbias dek terbaca status2 yang diupdate kengkawan di FB masing2 dan seterusnya berjangkit kat aku.Yupp...Seeloknya hari ini kita mulakan sesuatu dengan sedikit doa dihati dan secebis senyuman :-)

Tertarik dengan gambar2 yang diupdate oleh kengkawan pagi nih,maka aku pun mula menggunakan 30minit yang ada untuk berphotoshop sebentar sebelum aku meneruskan benda2 yang bertaburan diatas meja.Pagi ini aku kurang berimaginasi jadi gambarnya agak kemalapan dan simple.Walaupun simple tapi gabungan brush yang digunakan agak memperlahankan pergerakkan aku tapi takpe laa..janji siap dlm 30minit hehehe.Aku lupa dari mana aku dapat word2 nih tapi itulah yang melekat dlm minda aku dari dulu hahaha...Ok guysss....Keep Smiling yerrr...jangan kedekut senyum tauuu..Yeay!! (^,^)


No comments:

Followers