Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 18 July 2012

Selamat Berpuasa 2012 Semua


Tinggal beberapa hari jer lagi kita sebagai umat Islam akan menunaikan ibadah puasa.Camne semuaaaa....are you ready??? hehehe....Ohh..bagi aku,tahun nih terasa sedikit excited untuk berpuasa.Yippeeee...exciteddd..excited..dan excited. Moga-moga perasaan aku nih sentiasa begini disepanjang bulan ramadhan nanti...insyaallah...

Dan sebelum bermulanya puasa kita ini, ingin rasanya aku memohon maaf diatas segala salah dan silap atau terkasar bahasa dan perbuatan yang tak pernah aku sedari selama nih.Andai kata ada antara keluarga dan kengkawan yang tersinggung sewaktu kita bersama atau juga ada kalangan pembaca yang kurang senang membaca tiap entri2 aku..Ku susun sepuluh jari tanda ampun dan maaf.(<--adeii..ngalahkan ucapan hari raya :-O )
"Yang baik itu dari Allah dan yang buruk itu semuanya datang dari diri aku sendiri."

Untuk semua umat Islam di dunia nih
SELAMAT BERPUASA 2012!!! Dan hari ini aku tempek lagi 2 gambar simple sempena bulan ramadan ini.Idea takde youuu..main belasah jer dalam 2 jam nih.Nak wat ucapan pada kad pun tak reti hehehe..Apa-apa pun..jangan segan2 nak copet,aku relakan jer.As usuallll...sharing is caring you knowwww!!! hehehe...Esok-esok kalau free dan ada idea aku cuba buat lain lak hehehe..Yeay!!!....

No comments:

Followers