Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 11 July 2012

Madah Kemaafan


Hmm..macam mana dengan kata-kata nih? Ada yang setuju tak? hehehe..Fuhhhh.....mungkin tak semua dikalangan kita begitu tapi hakikatnya lebih banyak ke arah itu ekekeke..What to do guyssss...fantasi itu bukannya realiti hehehe... Err..kata-kata nih leh ke dimasukkan dalam ketegori madah? Ahh..tak kisahlah..janji aku sukeeee...ngeeee...

Memikirkan background untuk kata-kata ini sudah cukup menyukarkan. Kesulitan aku cuma tidak menjumpai kesesuaian warna dan brush2 utama. Penggunaan colour coklat bukan juga favourite aku tapi apalah salahnya gunakan sekali sekala.Dan akhirnya "Simple" itu lebih sempurna walaupun nampak comot sana sini dan seolah2 tengah berkabung ekekeke..(itu pada mata aku lerrrr sebab aku yang buat hehehe). Akhir kata dari aku....Sama-samalah kita bermaafan tetapi jangan terlalu yakin anda telah berjaya menyembuhkan hati orang 100% (^,^).Yeay!

No comments:

Followers