Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 12 August 2013

Gambar Keluarga Raya

Entry yang nih istimewa sikit sebabnya buat pertama kalinya aku paksa mak dan ayah bergambar khas untuk hari raya. Biasanya takdelah formal begini, setakat candid tu ade laa  tapi tak kecoh macam yang nih kuikuikui...Dan yang lagi bestnya bila aku paksa mak, ayah dan adik menggunakkan baju melayu dan baju kurung hehehe...Gempaklah jugokkk!!!

Untuk pengetahuan pembaca, sebenarnya inilah first time tengok ayah dan adik guna baju melayu lengkap bersamping...memang nampak smart and handsome2 belaka hehehe  Dan semestinya mak aku walaupun dah biasa aku lihat mengenakan baju kurung sebelum ini tetapi masih nampak cantik dan anggunnnn...Nasib baiklah family aku nih jenis sporting belaka, jadi tak susah untuk aku pujuk untuk bergambar sempena raya 2013 ni kuikuikui....Bestnye tiap kali tengok gambar2 kat bawah ni...Yeay!!!....

Pasangan dua sajoli hehehe...cunnyeeee!!!! Limited edition hokeyyy!!!

Bukan selalu dapat pose camni...kenangan terindahlah katakannnn...

Adikku dengan gaya tersendiri..sayangnya adik bongsuku tak dapat bercuti..kalau tak mesti dia yang lagi kecoh huhu

Wat ape tuuuuu????....

Tadaaaaa...sekali lagi aku buat pose poyosss ekekeke...layan jelah anak2 gajah ni  kannnnn...haha

Adehhh..macam nak terbang lak aku, pinjam bahu pakkkk..Steady mak dengan gaya ala2 remaja...Nape pula muka anak aku nampak muncung..mesti tak puas hati nih huhu.

Gambar ramai-ramai memang wajib hehe..

Inilah kami...

No comments:

Followers