Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 14 August 2013

Gambar Ala-ala Studio (^,^)

Hari nih bangun pagi tersangatlah liat tetapi dalam kepala banyak lak benda yang kene fikir. Alkisahnya lain pula cerita bila pagi-pagi nampak muka Mr.Hubby. Nahhhh...tak semena-mena terus tanya soalan bodo lak..hahaha..Sepatutnya aku dah tahu jawapannya tetapi sesaja aku nak tanya jugak...kecoh jer kannn...huh!!...Nak tahu soalan apa yang aku tanya? hehehe..Soalan aku pendek dan ringkas je..sesape pun leh jawab tetapi biasalah aku nih, kalau tak dengar jawapan daripada mulut orang lain mesti hati nih macam tak puas jer :-s

Nahh..soalanku berbunyi begini ..

"Kenapa bila Raya jer mesti ramai yang pakat bergambar dekat studio? Masa lain takleh bergambar keluarga di studio ke?" kahkahkah..

Cian...Terkebil-kebil mata Mr.Hubby yang dah berstokin segalak sebab ready nak gi kerja dek soklan yang entah apa-apa camtu. Aku rasa dia pun malas nak jawab kut tapi dalam malas dia tetap jawab gak. Apss..soalan aku tu logik hokeyy!!!..Dalam ramai-ramai kawan kita mesti ada seorang dua yang pose dekat studio bila Hari Raya menjelma..tol tak?? Kalau tak pun cuba perhatikan gambar yang tergantung didinding rumah mereka, mesti ada gambar raya yang made in studio hehehe..

Jawapan Mr.Hubby lak:

"Biasalah, baju semua baru. Kalau bergambar kat studio mesti nampak lagi lawa."

Adehhh..tu je ke sebabnye? ekeke..Dalam hati aku siap cakap "Habis yang kita pose kat rumah nih tak lawa ke?"..Ambooii...over lak aku kannn..tapi betul gak tu, tak ada salahnya nak buat macam tu. Ikut la keluarga masing-masing kannn. Dek kerna soalan dan jawapan yang diberi. Maka aku mula membelek gambar raya kami sebelum nih. Aduii..tol laa..nampak tak lawa la bacground gambar raya kami tempoh hari, macam tak ceria dan happeninglah pulokkk hahaha..choyy..choyy..choyyyy...Ni le yang buat aku tak senang duduk sampaikan aku terfikir nak tukar pulak background gambar raya kami tempoh hari. Biasalah kan..aku kan suka usik-usik gambar nih..nama pun hobiiii huhu... Tak dapat bergambar di studio, edit ala-ala studio pun ok aperrr ekeke...Lihatlah betapa cerianya kami sekarang hahaha..Yeay!!!...



Merah itu garang dan berani..Sekali sekala guna warna ganaz pun ok aper..Nampak lagi menyerlah..Ape yang menyerlahnye? Mestilah dagu aku hahaa..ampesss

Purple Pink warna favourite puteriku tersayang..Kene le letak warna dia ye tak..baru dia dengan senang hati dan happy memandang gambar nih huhu..

Tema: Biru mata hitamku hahaha..sesajelah oiii..tak baik tau..Nih ayah dan ibu tercinta..Siap berbaju melayu dan berkurung lak tu..Cute tak? hehehe...

Gambar yang nih aku forward dekat kazenku tetapi yang lawaknya bila dia tanya aku gambar nih gambar kita orang kat studio time raya hari tu ke...Aku jawab "Studioo lah sangatttt!!!!" ayat kaber line hahaha..Kat kawasan aku nih studio mana lak yang ada? hahaha..ampesss...


Nota: Edit sampai pening...Syok sendiri...terasa berdiri di studio lak bila tengok gambar2 nih..Pasannnnnnn!!!...

No comments:

Followers