Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 30 August 2013

Anak Kucing Mati :-(


Hari nih mood terasa jatuh merundum...arghhhh...apa dah jadi pada anak kucing kami???..OMG...sedikit memberi kesan kepada aktiviti harian setelah melihat sendiri apa yang berlaku didepan mata. Hadoii....  tak terkata rasa kasihan setelah melihat begitu tragisnya kematian salah seekor anak kucing puteriku yang cuma tinggal kepala ketika pintu rumah dibuka. Kejutan yang sangat dasyat dipagi jumaat dan sekaligus mengundang pelbagai perasaan dari sedih...kasihan...menakutkan...menggerunkan dan dah tentu mematikan selera makanku sejak melihat kepala anak kucing itu pagi tadi.

Yang lagi tak disangka-sangka, baru petang semalam betapa gembiranya aku publish gambar anak kucing dan keluarga dalam wechat dan itulah kali pertama aku menggambil gambar mereka setelah beberapa minggu dilahirkan.Rupa-rupanya gambar yang aku capture semalam merupakan yang terakhir bakal aku dan puteriku tatap dalam kemera handphoneku bersama keluarga kucing yang ku anggap sempurna huwaaaa.....Kesihan juga menggenangkan betapa seronoknya puteriku melayan karenah anak2 kucing ini petang semalam....sedihnyeee...


Antara gambar yang aku letak dalam moment wechatku semalam buat tatapan teman-teman :'(

Kekenyangan hingga tertidur....comelnya tapi itu kenangan semalam :-(

*Hari ini sedih sampai tahap mengadu pada mak dikampung dan sms Mr.Hubby yang tengah travelling beberapa hari huwaaa...

No comments:

Followers