Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 12 August 2013

Hari Raya Kedua 2013


Hari Raya kedua buat apa?....Ye semestinya sesi bergambar diteruskan pada pagi raya kedua, artis pun tak camni tauuuuu ngeeee....Biasalah tu...bulan ni tak mustahil semua blogger yang menyambut raya akan tempek gambar raya masing-masing dalam blog, takkan aku nak biarkan blog aku ni sepi tanpa gambar raya pula..... kannnn !!!...huhu

Jom saksikan detik-detik gemilang kami sebelum anda membaca entry seterusnya hehehe...Hari ni nak buat 'marathon', jadi jangan heran kalau banyak entri baru yang aku publish hari nih...wachaaaa guysssss!..Yeay!


Gambar bertiga wajib hokeyyyy!!!!....Owwww...begitu montelnye aku kat situ..tak lama lagi triple le dagu aku camnih huhu sadissssss...

Kecian puteri aku sampai tak sedar dicekik Mr.Hubby...Over excited ke aper Mr.Hubby nih sampai anak sendiri nak pengsan dibuatnya???...haha...Guraulah weiii..takkan le kejam sangat sampai macam tu, puteri aku tu yang suka wat muka camtu padahal ayah dia rilex je letak tangan atas bahu haha...Tipah tertipuuuu!

Eh...nak wat gaya camne nih???...


Beginilah kesudahannya setelah berguru dengan Usain Bolt hehe



No comments:

Followers