Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 10 May 2014

Selamat Hari Ibu 2014


Dua hari nih seluruh dunia sibuk tengtang Hari Ibu, bagi aku tiada kata-kata dan ucapan indah dapat aku susun dan nyatakan disini melainkan perkataan yang aku sayang sangat-sangat Mak dan juga Ibu Mertuaku. Tiada wanita lain yang dapat menggantikan kedudukan kalian didalam hatiku, terima kasih tak terhingga diatas segala nasihat dan perhatian selama ini. Jika aku balas dengan segala apa yang aku ada pun masih aku rasa tak mampu menandingi kasih sayangmu. Insyaallah, aku tetap masih berusaha untuk menggembirakan hati kalian kerana aku tahu cuma ini saja cara dan mampuku untuk membalas jasa-jasa kalian semua.Terima kasih Mak. Dan kepada semua kaum keluarga, rakan-rakan serta pembaca yang telah pun bergelar seorang ibu, aku doakan semoga kalian semua bahagia disamping keluarga dan besarlah harapan aku agar anda semua menghargai anugerah yang telah melengkapkan keluarga anda selama ini.
"Happy Mothers Day guyssss....!!!.." Yeay!

No comments:

Followers