Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 6 May 2014

Senyap ke?

Hi guysss!!!!...hmm..lama tak "memblog", rasa terabai lak blog aku semenjak dua menjak nih. Bulan April lepas aku cuma mampu memuatkan 3 entry yang penuh drama...drama dan draammaaa..Biasalah tu, rakyat Malaysia kan penuh dengan drama..kuikuikui . Nampak sangat dah aku kekeringan idea sekarang nih sampaikan blog aku pun sunyi sepi. Tetapi dalam keadaan fikiran yang masih "Kosong" bak kata Najwa Latif tetap juga aku usahakan untuk membuat entry baru sebagai entri pembukaan bagi bulan Mei nih. Draft-draft yang ada biarlah aku simpan untuk hari lain hehehe..Opss..kekeringan idea? Leh caye ke blogger kekeringan idea? Ker ayat yang lebih molek dan cantekkk..."Pengalaman membuatkan aku lebih berhati-hati untuk berkata-kata" Bimbang nanti kalau aku terover kang ada pula hati yang terluka atau tersalah tafsir. Apa-apa pun guys...tak kesahlah apa pun orang fikir tentang kita, yang penting kita bahagia dan gembira bila menjadi diri kita sebenar. Oklah, cukuplah entri pendekku untuk hari ini, INSYALLAH aku akan menyambung jika ada masa terluang nanti. Buat pembaca yang sering keluar masuk ke blog nih, terima kasih sebab sentiasa menyokong blog ini. Yeay!


2 comments:

Juls Julie80 said...

i rindu u punye penulisannnnnnn..

awwwwwwwwwwwwwwwwww

seripelangi said...

u rindu ke?awwwww...nyampah iiii tauuu hehe..errr..penulisan???..i tak tulis tauuu..i taip2 jer ekekek..

Followers