Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 16 February 2012

Busylah jugakkk!!

 Penatnye badan aku arinih, dari hujung rambut sampailah ke hujung kaki hehe...Kedatangan mak,ayah dan adik2 dari kampung secara mengejut petang semalam membuatkan aku sedikit panik .Tersentaplah juga jiwa nih sesaat dua tapi tak apalah aku selalu bersedia menerima kedatangan family bila2 masa je hehehe..Al-maklumlah, kebiasaannya aku diberitahu lebih awal supaya memudahkan aku untuk membuat persediaan terutama untuk bahagian dapur hahaha...Part yang aku selalu titik beratkan bila tetamu datang kerumah...Semestinya bahan2 aku sentiasa cukup didapur supaya memudahkan aku untuk menyediakan hidangan tertentu tapi kali ini aku hanya sempat fikir apa yang perlu jer..sape suoh datang mengejut?? Nasib badan lerrr ekekeke..Mujur ler ibu tercinta bawakan sayur2 dari kampung,merasalah juga makan sayur2 hutan yang dah beberapa minggu aku tak jamahh....bestnyeeee...ngeeee..

Bercerita tentang aktiviti family hari nih tak la banyak mana.What??? tak banyak mana? sebenarnya banyak juga oiii..aku siap kerah adik2 aku pagi tadi ekekeke..Maklum, rumah lama masih ada barang tertinggal so aku perlukan tenaga yang masih fresh supaya kerja aku cepat beresssss!!! Nasib baik le takde yang megeluh..bagus tol adik2 aku nih,semua wat kerja dengan penuh semangat huhu..Puji adik sendiri jappp ekekeke...Alhamdulillah kehadiran ibu dan ayah ketempat aku sekarang nampaknya ada tanda2 positif. Sedikit melegakan aku kerna aku tak nampak wajah kerisauan yang pernah aku lihat dulu.Hmm..semenjak family sampai semalam, jadual aku semakin padat....terrrrsangatlah padat sampai aku tak sempat nak jalankan aktiviti sendiri. Rasanya kemungkinan untuk terbengkalai lagi kerja2 ku untuk sehari dua semakin jelas..Alaaa...bukan selalu pun family aku datang tempat aku nih..takkan aku wat bodo jer kannnnn..Tapi apa2 pun aku happy sebab minggu nih masa aku terisi dengan sepenuhnya. Pehhhh...Layan karenah family nih sememangnya memenatkan tapi aku tetap rasa happy sebab aku sukakan suasana begini. Meriah dan bisingggg!! Yeay!!


Nota: Buat my Sis tersayang yang berada di bandar MIRI dan cikgu2 sekalian alammmm..Sorry yerr..tugasan tu aku dah tak sempat nak wat dah untuk sehari dua nih, busy sampai tak hingatttttttttttt!!!...Malam nih aku larat berblog jerr hahaha...Jangan mareeeeee!!! :-p 

No comments:

Followers