Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 21 February 2012

Teh Pekat

Image Source:  Yahoo search

Cehhh...kalau semalam aku dok kesian ngan puteri aku yang tetiba diserang sakit perut, hari ini pulak aku sendiri yang terkena...huwaaaaa...Tension tol ahhh!!!..Time aku nak rehatlah dia nak wat hal pulakkk!!!..Gara-gara perut aku memulas sepanjang hari dan malam la tidurku jadi tak lena setiap saat. Saja nak canang yang Mr. Tan lak jadi teman sejati aku start dari semalam..kau adaaaa???? ekekeke..Wohhhh...  Rasa macam ada alien lak dok berpesta dalam perut aku nih huhu..Hadoiii laaa...siot jerrrr...Buat aku tak bermaya sepanjang hari...badan pun rasa tak segar dan lemah sentiasa. Nak jalan pun aku rasa tak larat hahaha..ker aku berat tulangg??? :-/  Rasa macam nak demam pun adaaaaa!!! huwaaaa..Agaknya lelemak aku pun leh kurang pasnih wakakaka...

Image Source: Yahoo Search

Dalam keadaan yang terdesak dan farmasi yang jauh dihujung dunia, maka aku terfikir untuk menggunakan petua-petua tok kadok yang adaaaa. Sempat gak sms kengkawan awal pagi tadi semata-mata nak tanya cara untuk mengatasi maklumlah malu bertanya sesat jalan ye takkkk ekekeke...Rata-rata kengkawan cadangkan minum air teh pekat huhu..Petua yang aku rasa mungkin leh membantu sedikit walaupun dari sudut saintifik kita tak tahu keberhasilannya.Alaaa..time desperate camni takkan sempat nak fikir logik ngan tak pulakkkk. Ingat dah lembik sangat baru nak try ke..hadeiiii...baru sehari pun aku dah rasa lemah segala urat sarafku, inikan pulak seminggu..Aku sanggup jer sebab cuma minum teh pekat hahaha...Harap-harap berkesanlah ye petua nih...tapi rasanya tanda-tanda nak ok pun ade gak nih..Kalau tak ok, takkan aku leh menapak depan laptop nih pulak ye takkkk?? hahaha..Yeay!

No comments:

Followers