Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 26 February 2012

Morning!

Good Morningggggggggggggg World!!!..Argggg...Pagi yang ditemani dengan bunyi hujan lebat yang entah bila akan berakhir.Uhhh...andai dapat aku berselimut lebih lama di hujung minggu macam nih kan best tapi dari sudut lain aku harus memikir family husbandku yang datang menemani kami sejak jumaat lepas..Hmm..tetiba rumah jadi meriah dengan bunyi rengekkan cucu2ku,hilai tawa anak2 buahku, suara2 ibu mertua,makcik serta adik iparku...

Walawehhhhh...sesaat aku merasa duniaku dipenuhi manusia,keadaan yang jarang sekali aku lalui dalam rumah sendiri hahaha. Kekadang aku merasa kepenatan tak terhingga tetapi aku tetap merasa enjoy dengan setiap aktiviti riadah yang tak dirancang seperti berkebun dan melihat anak2 buah memancing huhu..Dapatlah juga tengok anak2 ikan dipancing dengan batang buluh ekekeke..

Wake up peopleeeee!!...hari nih hari ahad..tak semestinya hari ahad kita dapat bangun lambat hahaha...Jom kita penuhi hari minggu kita dengan aktivi lagiiiii..Yeayyyy!!!

No comments:

Followers