Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 7 April 2013

Happy Birthday Daddy

Sepatutnya aku update entri aku semalam iaitu 6 April 2013 sempena tarikh harijadi Mr.Hubby tetapi dek kerana semalam mataku megantuk sesangat jadi rancangan aku tergendala hehehe. Dan pagi ini dengan penuh rasa semangat aku cuba menyambung niat semalam walaupun idea-ideaku agak perlahan diwaktu hujung minggu begini..Yeeeeerrr... tersangatlah perlahan!!!huhu

Okey..straight to the point je laa....semalam merupakan hari penting buat Mr.Hubby dan seperti biasanya tetap disambut dengan sederhana seperti tahun-tahun sudah. Namun setiap tahun tetap ada kelainan dan kelainan tahun ini pula bilamana Puteri kesayangan kami yang terlebih "excited". Mungkin kerna diusia begini dia sudah mampu menghafal tarikh lahir aku dan Mr.Hubby jadi permintaannya mewajibkan kek di tiap birthday tidak dapat kami elakkan. Dan lagi melucukan bilamana 2,3 minggu sebelum tu berulang kali meminta dibelikan kek harijadi untuk ayahnya. Dan untuk tidak menghampakan maka kami cuma menurut memandangkan mungkin itu saat yang boleh mengembirakan dia hehe..Disini tetiba kami merasa terkeliru bahawa sebenarnya kek harijadi ini untuk siapa? hahaha..


Apa-apa pun untuk Mr.Hubby tersayang..aku dan puteri kita selalu doakan agar abang dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik sampai bila-bila. Semoga abang terus menjadi suami dan ayah yang penyayang, penyabar dan sporting hehehe..Doakan juga, apa saja yang dilakukan oleh  abang selama ini sentiasa diberkati dan sentiasa  dilindungi oleh Allah walau kemana dan dimana saja berada. We love you and Happy Birthday to youuuu! Yeay!


Gembiranya wajah Puteri dan Mr.Hubbyku nih..Pose wajib tiap tahun...ngeee..


Kek yang simple tapi tak kisahlah, yang makan pun cuma 3 orang je jadi soal hiasan nih masih boleh diletak ke tepi. Part aku rasa lawak bila Puteriku tetiba tanya " Kenapa tiap tahun kek coklat"...hahaha..Halamakkk..tak pasan lakkk..:-p

No comments:

Followers