Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 25 April 2013

Ucapan Selamat Malam


Petang semalam sempat pergi site dan capture beberapa keping gambar, biasalahh..aku kan suka buat kejutan,sekali sekala aku buat surprise lah kan biar ada yang tersentap huhu. Bila kaki aku mula rasa lenguh apalagi, terus balik rumah dan macam biasa login pula salah satu website yang wajib aku jenguk setiap hariku. Halamakk..geram bercampur tanda tanya pula hati aku dibuatnya. Lepas satu..satu lak tersangkut..pening satu kepala aku jadinya. Kalau kerap sangat macam nih bila la nak settle wehhh? Kenapa tak ada arahan dan penerangan? Aduiyaiii..yang lagi sadisnya bilamana gara-gara memikirkan benda-benda simple nih, mata aku langsung tak leh lelap hingga jam 2,3 pagi. Dan effectnya sudah tentulah hari nih kannn huhu..siang tadi mata aku megantuk bagai nak rak tetapi aku gagahkan jua macam aku nih superwomen ngeeee...buat-buat cool dan hadiah daripada kehebatan aku tu, sekarang baru jam 8.21pm aku dah rasa lemah satu badan tapi sempat jer berblog sebelum dibuai mimpi hahaha..Guys..Takde benda aku nak taip sebenarnya, baik aku tidur awal memandangkan tidur itu pun ada saatnya indah hehehe..Yeay!!!.



No comments:

Followers