Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 18 April 2013

Hari Jadiku Yang Ke-33


Masa cepat berlalu, tak terasa bila sekarang umurku dah mencecah 33 tahun..auwwww..terasa tuaaaa!! Hmm... Tarikh 17 April 2013 iaitu semalam merupakan hari istimewa buat diriku..owhh..setiap harijadi tiba pun aku anggap istimewa cuma perasaan dah masuk 3 series nih dah tak berapa nak seronok. Entah tak tahu mengapa perasaan tu datang, mungkin kengkawan yang sebaya aku pun merasa begitu kuttt....ker aku sorang jer yang rasa camtu? huhu..Takpelah..biar umur tua asalkan jiwa sentiasa muda hahaha..ngegada jap...wink wink winkk...!!!

Alhamdulillah dengan usia yang dah separuh abad ini, aku tetap bersyukur ke hadrat Ilahi kerana mengizinkan aku untuk terus menikmati dan melihat dunia. Tiada hadiah yang lebih bermakna melainkan langkahku semakin jauh kerna nafasku masih dipanjangkan untuk bersama keluarga tersayang dan teman-teman tercinta. Setiap peluang yang diberi mungkin tak mampu ku ulangi namun sehingga ke detik ini aku menghargai segala apa yang telah diberikan didalam hidupku. Kepahitan, kemanisan dan kekurangan hidup banyak mengajar aku tentang sesuatu dan tak pernah sesekali aku sesali akan segala dugaan dan cabaran yang telah diberikan. Mungkin aku juga harus berasa bertuah kerana dikelilingi insan yang tak pernah putus-putus mendoakan kesihatan dan kehidupan aku selama ini. Terima kasih juga diatas doa dan ucapan yang menyentuh hati dihari lahirku, aku turut mendoakan perkara yang sama buat anda semua. Akhir sekali...Terima Kasih Allah..Rasa syukur yang tersemat dihati diatas rezeki yang diberikan sejak akhir-akhir ini, semoga apa yang aku dapat hari ini tidak akan melalaikan aku dimasa hadapan. 
Happy Birthday to meeeeee!!!! YEAY!!!....

Macam biasa...kek coklat lagiiii!!!..Tak pernah-pernah aku sambut birthday guna topi kertas tu, apa mimpi tah Mr.Hubby belikan kali ini lak.Tapi takpe..dah dibeli camtu maka aku pun gunakan je laaa..comel tak?ngeeeee :-D

No comments:

Followers