Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 5 April 2012

Deconnexion Mantap & Hebat!

Grrrrr....cehhhh...Kalau area nih ada pacak tiang tepon,dah lama aku buat streamyx.Dua hari nih memang aku rasa geram semacam dengan line broadband aku..langsung takpat connect.What happen eyhhh??? Sampai berhari-hari tak ada signal nih?Haduiiii..takkan sikit pun takda??? Ni ker maksudnya even wider..even faster..even betterrrr?? Harapnya lepas nih ok2 jer..cepatlah2 kembali ke asal ye..aku menunggumu chewahhhh ekekek....

Nasib baik ler ada deconnexion sebagai penyelamat dunia nihhh.....Wahai deconnexion,kau umpama superman lakkkk!! kuikuikui....Errkk... rasa pelik lak, napa lak deconnexion nih tetiba ada kat area nih..dah hampir 2 bulan aku dok sini,baru hari nih laptop aku dapat sambar line free wi-fi nih..itu pun nyawa2 ikannnn..Signalnya tersangatlah lowww ye pakcik2 dan makcik2 semua. (^,^)Tapi ok ar daripada takde langsung, kurang-kurang aku dapat updatekan blog aku hari nih hehehe....


Walaupun signalnya kurang memuaskan buat masa nih, namun aku tetap berasa lapang sebab kewujudan deconnexion kat kawasan perumahan aku nih..Itu petanda baik babeeee...kiranya akan diperluaskan lagi la nampaknya lepas nih ye..harap2nye camtu laaa hehe..Kesian gak dengan anak2 jiran yang asyik tanya aku tentang line internet percuma nih, maklumlah area lama memang deconnexionnya dasyat tapi bila dah semua pindah tempat baru semua kerut dahi hehehe..Apa-apa pun terima kasih kat Danawa Resources Sdn.Bhd. kerana menyediakan wireless percuma untuk penduduk tempatan..korang memang mantap dan hebat.Yeay!

No comments:

Followers