Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 10 April 2012

Madah Dan Mutiara Kata 2



Sebelum aku berehat dari berblogging untuk beberapa hari nih,pagi  nih aku bermain dengan kata-kata madah, imaginasi, fantasi,warna dan of coz photoshop lagi.Antara satu hobi aku yang datang tak kira 
waktu.Kata orang ada pasang surutnya tapi yang pasti aku tak pernah boring dengan semua benda2 nih.Hmm..Ilmu tu kan berterusan..semakin kita mempelajari dan mempraktik 
sesuatu,semakin tinggilah kefahaman dan pemahaman kita so dont stop learning guys!!!! 

Di bawah nih ada beberapa madah yang aku buat dengan background yang sedikit berbeza daripada sebelumnya.Setakat ini aku lebih gemar membuat sesuatu yang simple dan bersesuaian dengan kata-kata
yang ingin disampaikan.Insyaallah,jika respon baik daripada pelawat entry nih seperti 
entry yang ni ==> (Sila Click sini)aku akan teruskan dalam entry aku dimasa2 akan datang.Jujurnya untuk hasil2 yang aku buat dibawah,aku tidak terlalu "mencuba" kerna aku lebih mementingkan sesuatu yang jelas,simple dan mudah difahami.Walaubagaimana pun, aku akan cuba untuk memperbaiki apa yang patut dimasa akan datang.Mungkin kali itu aku akan cuba menggunakkan brush2 yang direka sendiri atau mungkin juga menambah sedikit kelainan.Insyaallah..Yeay!








Followers