Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 17 April 2012

Happy Birthday To Me!

Tadaaa..Yehaaa..dapat kek Birthday pulak arinih!!!..Awwwww..bestnyeee..dalam sebulan makan 2 kek birthday,tiap2 tahun macam nih kan bestttt ekekeke..Lucky me sebab dapat birthday surprise from Mr.Hubby and my lovely princesssss..Errr..surprise ke?Rasanya sebelum keluar rumah pagi tadi,Mr.Hubby siap tanye aku nak beli kek yang macam mana?.(<--kejutan yang tak berapa nak mengejutkan tapi aku baik hati so aku buat2 terkejutlah yeee kuikuikui :-D) Macam biasa,saatnya aku buat bodo dengan soklan yang aku sendiri taktahu nak jawab dan juga aku merasakan kurangnya keromantikkannnn Mr.Hubby pada hari istimewa aku ekekeke...Ye laaa...Bukan aku yang suruh beli kek tu pun...bukan aku gak yang nak pilih kek2 tu semua, sebab tu aku blur sokmooo....Lainlah kek nih untuk dihadiahkan kepada puteri kesayangan kitaorang,memang aku ler yang excited nak pilih dulu ngeeeee...Hebat tak Mr.Hubby aku? Kau adaaaa??? ekekeke...Tapi apa2 pun aku hargai sesangat dengan niat baik dia untuk menggembirakan aku diharijadiku yang ke dot dot dottttt :-s 


Goshhh...tak terfikir pun nak celebrate birthday nih almaklumlah dah tua2 macam nih takde kearah nak celebrate birthday sangat pun.Lagipun segannn lerrrr nak celebrate birthday time umo dah masuk "3 series" nih.Rasa macam tak "gorgeous" lakkk winkk..winkk..(^,^)(<--pasan jap wakaka)..Tambah2 benda2 macam nih cuma akan menginggatkan kita pada hari tua yang semakin dekatttt..OMG..that is so trueeeee!!!....Mean semakin cepat masa berlalu semakin cepat usiaku bertukar, uban bermaharajalela diserata kepala, muka berkedut seribu, badan semakin didatangi segala macam penyakit tua dan Usiaku semakin dekat dengan 40,50,60 and bla..bla..blaaa..Hadeiii...Imaginasi terlampau ku datang kembali ekeke..Insyaallah akan sampai ke angka tu...doa2 kan jer laaa..

Hmm...Apa Wish aku? Perlu ke ada wish time harijadi seperti dalam drama2 dan movie2 kat tv tu? hehehe...Takper,persepsi tiap dari kita berbeza so tak ada salah dan tak ada betulnya..semuanya bergantung kepada cara kita berfikir.Hmm..tahun nih aku tak meletakkan apa2 permintaan,hajat or apa2 yang tinggi kerna aku lebih suka bersederhana dalam berfikir.Insyallah apa yang aku hajatkan tahun nih akan tercapai dan segala usaha aku berjalan dengan lancar disamping diberi umur yang panjang,kesihatan yang baik dan family yang bahagia..That all..takde nak meminta yang luar biasa punnn hehe..Oh yer..terima kasih kepada family2 terdekat,teman2 FB dan saudara saudari yang bagi wish kat aku melalui sms,email dan inbox dan tempek kat FB aku.Maaflah jika aku tak menjawab sepantas kilat tapi insyaallah akan aku jawab juga nanti..saborr jer laaa yeeee.....Terima kasih untuk ucapan dan doa2 anda semua!. Happy Birthday To Meeeeee!!!...Yeay!!!

Selamberrrnye aku bagitau kat sini..cuma 3 bunga nih jer mampu menarik perhatian aku tapi lum cukup membuat aku teruja ekekek..Takde la gempak mane tapi ok laaaa..sebab aku pun faham camne citarasa dan selera pemilihan Mr.Hubby aku tu. Alaa..tak kisah pun camne rupa kek tu,yang penting syukorrrrrr hokeyyyy!!!.. (^,^)

Nah ambik sorang sepotong..sharing is caring yerrr..ingat tuuu.... :-D

Buat hajat depan lilin jap..kuikuikui..adeii..buat hajat ker..or tersentap tengok kek jer beso tapi takde conteng2 nama aku pun ekeke (<--ayat tak puas hati hahaha)..diulangi...syukurrrrr lah nakkkkk :-D

Pose paling manja abad ini..chewahhh..Baru pasan word Happy Birthday tu ade tulis cina2 laaa..Anak aku jer yang paham kut :-s

Mr.Hubby and me againnnn..macam pernah gak pose camnih ..rasanya minggu pertama bln April gak kut wakaka..

Tadaaaa..jelas lagi bersuluhhh..saja tempek sebab nak masukkan pic aku ngan puteri kesayanganku nih gak hehehe..

Cantik tak? cantik takkk??? Owww..bangganya dapat hadiah pertama dari Puteriku..Beriya dia buatkan aku lukisan nih petang tadi sampai aku takleh tengok langsung apa dia lukis.Tetiba malam nih dia bagi lukisan nih..adeiii..tersentuh jiwa mamanya..yang penting ..ayat kat lukisan tu "Family,Daddy..Too Mama" (<--wahhh ayat macam power walaupun ada kesilapan sedikit dalam ejaan tapi aku leh maafkan sebab dia pun baru berusia 7 tahun hehehe)

Lukisan kedua yang Puteri aku buatkan untuk aku..love aku colour purple tauuu..yang colour biru..daddynya yang punya hehehe...

No comments:

Followers