Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 23 April 2012

Program last minute

Focuss..focuss..focussss!!!..Urgenttt..urgenttt...Argggghh..i cant focus at all!!..Goshhh..What a dayyyy!!!..Dari pagi sampai petang menapak depan computer baru 1 benda jer siap..ampesss ahhh..typing berjela-jela...checkinggg berkali2..,fotostat berdozen2, print sampai habis ink hitamku...fax mencantas masa....gi pej. pos pun cuma nak bayar itu iniii!!!.....Adoiiiyaiiii..bila nak habis nihhh??? Tulisan2 halus dan mulus dalam kertas2 atas meja nih pun dah buat aku muntah darah menengoknya.Terasa berpinar-pinar dah biji mata aku nih hah!.Tireddd!!!....Sleepyyy!!!..Migraine!!!...Stress!!! and of coz laparrrr dehhh ekekeke...Alahaiii..sekali sekala "speaking london" rasa cam kelakarlah pulakkk..kuikuikui..

Yang aku lagi geram hari nih,dapat surat dari Kuching minta hadirkan diri lakkkk...Whatttt!!!...Surat baru sampai tengahari tadi, hari rabu korang suruh aku hadir lak .Gelabah aku wehhhh..cuma tinggal sehari jer aku nak ready..Yerrr..readykan penjaga puteri aku sebenarnya kwang3x..Hadeiii..nasib baik la cuma sejam lebih jer perjalanan dari tempat aku,kalau jauh memang aku hangin satu badan dibuatnya huhu..sadissss (T,T)..Dah le tengah busy tahap kritikal korang nak wat program lak huwaaa.Masa nih juga la korang ajak aku "berjoli-joli" sampaikan aku terpaksa call ibu pejabat korang sebab tarikh pengesahan kehadiran yang korang tentukan dah expired (19/04/2012).Nasib baik le minah yang jawab panggilan aku tu sopan jer suara dia menjawab,sejuk cikit hati aku hehee.Nampaknya ni ler program last minute untuk minggu nih ...Ye dengan rasminya aku sudi datang walaupun kepenatan minda dan fizikal woweeeee..Yeay!

No comments:

Followers