Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 10 May 2012

Akhirnya!

Pagi nih perasaan aku macam biasa jer,takde rasanya yang spesel untuk hari nih kut. Dah penat mengurus segala urusan rumah, aku pun mula menapak depan laptop..kemas kinikan segala dokumen2 yang bakal aku hantar pulak minggu depan. Tak habis2 dengan benda yang sama..dah penat nanti aku wat hal sendiri lak hehehe..Ye..camni le aku bila datang mood nak buat keje, datangnya tak tentu masa huhu...Entah kenapa hari ini aku rasa lebih semangat untuk mengadap kertas-kertas yang aku dok print dari aritu. Walaupun aku harus baca satu persatu tapi langsung tak membosankan aku..rasa macam rajinnnn sangat hahaha.. Terima kasihlah juga kat minah yang call aku dari Perbendaharaan semalam sebab clearkan benda2 yang berumpaiii dalam borang aku secara online jadi takde la aku pening menunggu lagi kwang3x.Selak punya selak...Ouchhhhh..masih banyak kekurangan tapi tak mengapa biar lambat asalkan selamat.Walaupun edisi yang nih aku buat lengang lengang kangkung tapi dalam masa yang sama aku nak semuanya perfect..Aku pentingkan kesempurnaan hokeyyy!!!..Huhuhu..Awas!!..kekadang aku jadi terlalu tegas,sabar jer lahhhh hehehe..

Dalam aku khusuk buat keje,terfikir gak nak menyemak permohonan aku secara online kat satu laman web yang aku tunggu2 selama nih..errr bukan laman social yerr..tapi ader laaa..malas nak canang hehehe..... Helloooooo......... semua bapak2, mak2, adik2, abang2, kakak2, makcik2, pakcik2..sekarang zaman internet hokeyy..semua berada dihujung jari anda..best aperrr hehehe..Mudahlah juga kerja aku dibuatnya and of coz jimat masaaaaa...Baru aku login, rasa tersentap jiwa ragaku...tak tau nak jerit beso ke or nak jerit dalam hati jer...Cuma ayat nih jer yang terkeluar dari mulut aku time tu... --> "OMG!!!..Alhamdulillah..OMG!!!..OMGGG!!!" <--Ayat aku pasan jadi minahsaleh lak hahaha..nak buat macam mane,dah ayat tu jer yang terkeluar dari mulut aku.Terbeliaklah juga aku dibuatnya sebab aku tak meletakkan apa2 harapan sebelum nih,cukup aku mencuba atau separuh yang aku pohon diluluskan pun dah dikira ok.Tapi alhamdulillah..rezeki tu semua datangnya dari Allah..kesemua permohonanku sebelum nih diluluskan tanpa soal kuikuikui Dari apa yang aku jerit tu dah tentu itu tanda kegembiraan yang teramat sangat buat aku dan sekaligus merupakan hadiah terbaik untuk hari nih.(Tepuk 3 kali kat  bahu sendiri sat tanda syabas untuk diri sendiri..hehehe..)Yehaaaa...akhirnya aku dah melepasi peringkat terbesar dalam proses kerja aku mean aku kene usaha diperingkat lain pulakkk...Yer..masih banyak yang perlu aku redah tapi takpe sebab apa-apa kerja pun memerlukan kesabaran,usaha dan keyakinan yang tinggi.Owhh..andai memerlukan interview dan praktikal sekalipun aku sanggup sebab kalau takde benda2 macam nih,kita tak tahu dimana takat kemampuan kita.Kekadang orang lain lebih tahu menilai dimana prestasi kita sebenar hehehe. (<--nak sedapkan hati jap..padahal aku gentar gak bab nih hahaha..) Nak berjaya bukan mudah babe..kene belajar dari akar dulu baru leh sampai ke puncak hehehe..Dek kegembiraan yang terlampau maka aku nonstop sms Mr.Hubby (<-- tanda-tanda aku mengharapkan dia segera jumpa aku, nak tunjuk somethinglah kununnn wakakaka)..Pastu try call ayah dan mak kat kampung..sharing is caring hokeyyy. Aku memang suka report kat diaorang hehehe..Yeay!

No comments:

Followers