Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 22 May 2012

Debar sehhh!!

Pagi nih macam biasa, aktiviti aku pepagi lepas siram segala sayur "mayurrrr" kat kebun sebelah umah ialah beronline.Terasa nak login semula 2 laman web utama dari Gov dan Faderal selepas 2 hari aku abaikan...Yerr..web2 tu web yang wajib aku skodeng setiap minggu...check macam biasa semua maklumat secara online then terclick semak status lak ( <-- antara bahagian yang aku kureng click and gemari). Cehhh...Jari jemari nih pun satuuu... gatal jer nak click sana sini..dah ler otak tengah serabot memikir juadah yang sesuai untuk dibawa ke sekolah sempena Majlis Hari Guru yang ditunda esok pagi..Ni tambah lagi benda yang buat aku kecut perut memanjangg...


Huwaaa.(*,^) takotnyaaa..dada yang terasa kosong pagi nih tetiba lak bertukar macam lautan tengah bergelora... menjadi penuh berdebar-debar, lebih suspen dari hari2 biasa kwang3x..Dalam hati siap berdoa dan mengharapkan agar segala proses diluluskan tanpa apa-apa syarat..dan dari web satu lagi..harapnya tak dipanggil menggadap dalam keadaan kepala otakku masih kering, kosong atau suam-suam kuku (*,*)huwaaaa.... Lemau tul ler kalau dah semak status secara online camnih, roh dalam badan pun terasa nak melompat huwaaa..sadisssss!!!!.Hadoiii laa..aritu ngegada aku dok pot pet pasal interview dalam blog nih, tapi bila dah dekat2 dan tanda2 adanya panggilan pulau lepas nih..terasa nak tercabut  lak jantung aku menggenangkannya.Perasaan yang normal hokeyyy!!!..Padan muka aku :-s ...Jangan ler call aku hari nih atau minggu nih atauuuu..jangan la hantarkan aku surat panggilan awal sangat huhu..Biarlah aku bernafas jap minggu nih untuk sedikit ulangkaji setambun buku yang aku peram selama nih huwaaa..Bagi aku rest jap oiii daripada travelling lagi..Penat oooo (<-- macam ler diaorang dengar kalau aku ckp camnih kuikuikui)

Apa-apa pun kengkawan semua, doakan lah agar aku boleh menghadapi semua dengan sedikit keberanian dan keyakinan. Moga-moga aku melepasi peringkat terakhir dalam proses kerja aku dan moga-moga juga keputusan yang aku dapat tidak menghampakan. Yakin boleh! (^,^') Yeay!!!

No comments:

Followers